loading...
وبسایت هواداران انیمیشن آواتار آنگ | کورا
فصل سوم آواتار کورا تغییر

https://rozup.ir/up/aang-korra/Pictures/book_3_change_by_aer_dna-d7ugiyg.gif

کمیک آواتار

برای دنلود کمیک آواتار بخش اول از فصل رخنه اینجا را کلیک کنید


بازدید از صفحات سایت
https://rozup.ir/up/aang-korra/Pictures/40548140698594928566_08911878388260343915.gif

عضویت در سایت
https://rozup.ir/up/aang-korra/Pictures/starrr_1_.png

آخرین ارسال های انجمن
محمد مهدی بازدید : 781 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (14)

تابلو اعلانات


https://rozup.ir/view/299503/9639658130.jpg


مدیر وبسایت :

محمّد مهدی

نویسندگان :

محمّد مهدی - امیررضا


برای دانلود کمیک های ترجمه شده اینجا را کلیک کنید

 کمیک های ترجمه شده :

سگانه کامل  قول

سگانه کامل جست و جو

بخش اول سگانه رخنه

مینی کمیک های ماجراهای گم شده

و...


چهار فصل آواتار کورا همراه با بازی آواتار کورا در صفحات جداگانه قرار گرفت


https://rozup.ir/up/aang-korra/Pictures/_1.gif

با سلام خدمت دوستان آواتاری

شروع ماه مبارک رمضان رو به همتون تبریک میگم

با شروع ماه مبارک رمضان ، وبسایت ما از دوباره کار خودش را شروع کرد و فاز جدید وبسایت ما شروع شد

راستش هنوز کار وبسایت برای شروع فاز جدید تمام نشده ولی در مدت زمان کوتاه وبسایت کامل میشه

ما را در ماه مبارک رمضان دنبال کنید که قراره خیلی بهمون خوش بگذره

آیتم های جذاب ما را در ماه مبارک رمضان از دست ندهید

با ما همراه باشید

 


بروز رسانی های وبسایت برای فاز جدید هنوز ادامه دارد ؛ با پایان هر بخش از بروز رسانی های وبسایت ، شما را در اطلاع قرار می دهیم


خواهشا با ثبت نام در وبسایت و قرار دادن مطلب ،ما را در بروز رسانی وبسایت یاری دهید


باتشکر

مدیریت وبسایت آنگ و کورا

 

 

 
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آنگ در تاریخ 1394/05/03 و 0:17 دقیقه ارسال شده است

خوش حال میشم به وب من هم سر بزنی.تقریبا همیشه اپم.فردا لینکت میکنم
پاسخ : سلام
باشه
هروقت لینکم کردی بگو تا لینکت کنم

این نظر توسط کیانا در تاریخ 1394/04/17 و 14:35 دقیقه ارسال شده است

سلام وبسایت جالبی داری.خود من هم عاشق کارتون آواتارم
ممنون که به وبم سر زدی!
اینم جواب این سوالات:
______________________________
سلام وبسایت خیلی خیلی قشنگ و البته فعال و پرنظری داری
خوشحال میشم به وب منم سر بزنی
دوتا سوال داشتم
١. با تبادل لینك موافقی ؟
٢.عنوان وبت توی هدر رو با چه فونتی نوشتی ؟
ممنون میشم تو وب خودم جواب بدی
مرسی بای
___________________________________
1.موافقم
2.نمی دونم آخه موقعی که این هدر رو ساختم چند روز بعدش ویندوز عوض کردم و فونت هام پریدن.الان دقیقا اسم این فونت رو نمی دونم.اما یه فونت مشابهش هست به اسم:
mj_titr df
راستی هر وقت لینکم کردی بهم خبر بده که منم لینکت کنم.شکلک
پاسخ : باشه ... من همه وبلاگ هات رو لینک کردم
ممنون

این نظر توسط تولیپا در تاریخ 1394/04/16 و 13:49 دقیقه ارسال شده است

لینک شدید دوست عزیز.
پاسخ : ممنون

این نظر توسط تولیپا در تاریخ 1394/04/16 و 13:40 دقیقه ارسال شده است

واااو... وبسایت خیلی عالی ای هست!
ممنون که به وبم سرزدید.
با تبادل لینک صد درصد موافقم.
با تشکرشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نظر لطفتونه
لینک شدید

این نظر توسط ساکا در تاریخ 1394/04/06 و 16:17 دقیقه ارسال شده است

سلام وبت خیلی عالیه ممنون میشم لینکم کنی و لوگوم رو بذاری بوگوم بد نیست بیا تو وبم ببینش اگه میشه لطفا بذار تو وبت من وبم به خاطر مشکلات بلاگفا ترکید دارم از اول شروع میکنم
پاسخ : سلام
خیلی ممنون از نظرتون
تو وبسایتتون نظر دادم و منتظر جوابتون هستم
در ضمن وبسایت قشنگی هم دارید
اگر هم بخوای می تونم تبادل لینگ و بنر و یا لوگو بکنم

این نظر توسط امیررضا در تاریخ 1393/10/08 و 14:15 دقیقه ارسال شده است

ارغوان چطوری باید وارد بشم؟خودت امتحان کن.
پاسخ : باید بری تو سایت رزبلاگ ورود به سایت
گروهی بعد طبق راهنمایی بری جلو

این نظر توسط محمد امین در تاریخ 1393/09/30 و 20:22 دقیقه ارسال شده است

همون طور که میدونید ( از مطالبتون پیداست ) من مدیر سایت کمیکستان هم هستم پس
شما می توانید عضو نویسندگان آواتار نیوز ویا عضو کمیکستان شوید
پاسخ : اگر شما در وب من عضو شوید منم عضو می شم البته برای مطلب گذاشتن اگه شما در وب من مطلب گذاشتین من هم میزارم

این نظر توسط AANG در تاریخ 1393/09/22 و 19:53 دقیقه ارسال شده است

من رمز عبورم رو فراموش کردم باید چکار کنم ؟ شکلک
پاسخ : اکانت جدید بساز من رمزت رو ندارم

این نظر توسط نظری در تاریخ 1393/06/14 و 1:22 دقیقه ارسال شده است

سایت با حالی داری اگه لطف کنی به ما سر بزنی ممنون می شم www.b2love.rzb.ir
پاسخ : ممنون از نظرتون
وب قشنگى دارى

این نظر توسط ملینا در تاریخ 1393/06/12 و 23:44 دقیقه ارسال شده است

آورین


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
قوانین وبلاگ

http://www.uplooder.net/img/image/14/c1fa0f05186d378279c9161d3a74d3d2/ghavanin.gif

درباره ما
با سلام خدمت دوستان آواتاری | به وبسایت هواداران انیمیشن آواتار خوش آمدید | قوانین وبسایت به شرح زیر می باشد : 1.کپی برداری از مطالب فقط و فقط برای کاربران است ( باذکر کامل منبع ) 2.اگه کاربر هستی پست بزار خواهشا 3. به آواتار و دوستانش توهین نشه 4. نظر فراموش نشه... | برید به سلامت و لذت ببرید | باتشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره فاز جدید وبسایت ما چیست ؟
    نظرتون درباره وبسایت ما چیست ؟
    شخصیت آواتاری مورد علاقه شما چیست ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 171
  • کل نظرات : 207
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 104
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 203
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 2,146
  • بازدید سال : 17,311
  • بازدید کلی : 220,419
  • کدهای اختصاصی

    ایران اسکین

    Code center


    ساعت فلش

    
  • انجمن
  • بازی آواتار کورا برای PC

    آواتار کورا کتاب اول باد

    https://rozup.ir/up/aang-korra/Pictures/url.jpg

    آواتار کورا کتاب دوم ارواح

    https://rozup.ir/up/aang-korra/Pictures/Legend_of_Korra_Book_2_DVD.jpg

    فصل سوم آواتار کورا تغییر

    http://vignette2.wikia.nocookie.net/avatar/images/5/5c/Korra_Book_3.png/revision/latest?cb=20140914152318

    فصل چهارم آواتار کورا توازن

    https://rozup.ir/up/aang-korra/Pictures/7hjq_the-legend-of-korra-543046a8b1ca2.jpg

    سینمایی آخرین باد افزار


    https://rozup.ir/up/aang-korra/Pictures/The%20Last%20Airbender%202010895926.gif